Saturday 1 September 2012

Raya + Jurugambar Terjun!!!

Assalamualaikum! Helloooo people!
Hehehe
Raya tahun ni memang tak macam raya.
Bayangkanlah, tahun ni punye la takde yang datang beraya.
Aku ingatkan rumah aku je.
Rupa-rupanya orang lain pun sama.
Ape kes??
Hhahhahahaha.
Mood raya or hantu raya tak sampai.
Oke mintak jauh bab hantu raya tu.
Hehehe
Nak dijadikan cerita.
Raya tahun ni aku balik kelantan
Sebab kakak sedara aku nikah raya kedua
And secara tidak sengajanya, aku jadi photographer terjun untuk haritu.
Mak aihhh.
Dah la aku tak pernah shoot gambar kahwin.
Memang seriau la kan.
Gulp2.
Kalau potraiture tu reti la sikit2.
Ye la. Aku ni kan amature lagi.
Fuuhhh.
So dalam beratus gambar yang aku shoot, ade la few yang not bad.
Tp kepuasan tahap mokhsya tak dapat lagi dek kerana faktor cuaca dan lighting.
Hampa jugak la.

========================================================================

The Solemnization














 ====================================================================

Random





4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...