Saturday 11 August 2012

One More Week!! RAYA!!!

Salam
Hye peeps! Happy fasting month to all muslim readers (as if people will read this, are they?)
Haha
By the way, i'll be doing some covers yang telah di request oleh kawan2 di fan page saya :)
So, kalau nak request any song, please do so here https://www.facebook.com/MiraIsmailOfficial
Wehuhuhuhuhu :) Selamat Hari Raya Kawan-kawan!
Tahun ni terasa malas nak buat card raya digital
Dah makin meningkat usia ni, makin tak terasa bahang raya.
Betul la ape orang kata, Hari Raya tu hari bahagia kanak-kanak, orang baru kahwin dan orang yang ada anak kecil. Hehe
Bayangkan la kuih raya pun takde lagi. Baju raya mama baru nak potong and rumah pun tak kemas lagi @___@
Dan lagi satu sebab kenapa aku tak rasa sangat raya sebab aku banyak fikir pasal next semester.
Macam banyak je nak berfikir.
Hohoii.
Berbalik pada lagu yang telah direquest oleh kawan-kawan adalah Aku Suka Kamu by Ainan Tasneem (yang ni aku agak culture shock tp aku still akan fulfill), Air Mata Syawal by Siti Nurhaliza, Sepasang Kurung Biru & Suasana Hari Raya.
InsyaAllah akan diupload next week kalau tak ada aral melintang.
Ok la. Nak siap-siap untuk berbuka.
I'll post the vids soon.
:)

2 comments:

  1. hehehe tanda2 penuaan apabila tidak menghiraukan sangat tentang raya nie..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...