Sunday 21 June 2015

Fresh Start!

Hi!
After a year aku biarkan blog ni berhabuk dan bersawang, kini tibalah masanya untuk aku mula menulis semula. Setelah ada perkara-perkara yang boleh di beritahu pada semua.

I'm now in the third month of probational period as Communication Officer, Alumni and Donor Relations Office (ADRO), University of Nottingham Malaysia Campus. FYI, aku dah pun telah selamat bergraduasi dan pemegang scroll Sarjana Muda Komunikasi, pengkhususan Perhubungan Awam dengan Kepujian atau dalam bahasa Inggerisnya adalah Bachelor in Communication (Hons) (Public Relations) from UiTM. Setelah berhempas pulas, bekerja keras selama 3 tahun, dicaci maki dihina oleh orang-orang yang tak penting, akhinya aku berjaya membanggakan kedua ibu bapa aku. Ecececece. Ayat.

Harapan semangat kekuatan


So, dengan ini, tarikh ini (21 Jun 2015) adalah tarikh dimana aku akan secara rasminya memulakan langkah baru dalam dunia blog ini. Kikikikiki. Ayat macam ayat wakil rakyat mintak simpati raih undi.



In the next post, aku akan share satu benda best untuk meningkatkan mutu hidup korang. Tak caya?

Stay tune!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...